فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ

فال حافظ اندروید,فال حافظ اندروید رایگان,فال حافظ آندروید,فال حافظ android,فال حافظ موبایل اندروید,فال حافظ صوتی اندروید,فال حافظ گویا اندروید,دانلود فال حافظ اندروید با تفسیر,فال حافظ سخنگو اندروید,فال حافظ گوشی اندروید,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ برای اندروید,فال حافظ برای اندروید رایگان,فال حافظ برای گوشی اندروید,دانلودبرنامه فال حافظ برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید 4,فال حافظ گویا برای اندروید,فال حافظ سخنگو برای اندروید,فال حافظ کامل برای اندروید,دانلود فال حافظ برای اندروید با معنی,دانلود فال حافظ برای اندروید 2.2,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ازدواج,فال حافظ برای ازدواج,فال حافظ درباره ازدواج,فال حافظ جهت ازدواج,فال حافظ و ازدواج,فال حافظ برا ازدواج,فال حافظ درمورد ازدواج,گرفتن فال حافظ ازدواج,فال حافظ طالع بینی ازدواج,فال حافظ به نیت ازدواج,فال حافظ دوست,فال حافظ دوست کام,فال حافظ دوستان,فال حافظ دوستی,فال دوستی حافظ,فال حافظ یک دوست,فال حافظ ای دوست,فال حافظ برای دوست داشتن,فال حافظ یه دوست,فال حافظ 1 دوست دات کام,فال حافظ ناطق با معنی,فال حافظ ناطق,فال حافظ ناطق سایت پیچک,فال حافظ ناطق دار,فال حافظ ناطق پ چک,نرم افزار فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای کامپیوتر,دانلود فال حافظ ناطق برای اندروید,کد فال حافظ ناطق,دانلود فال حافظ ناطق برای موبایل,فال حافظ عاشقانه با معنی,فال حافظ عاشقانه,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقی,فال حافظ عاشقان,فال حافظ با تفسیر عاشقانه,فال های عاشقانه حافظ,فال حافظ عاشق,فال حافظ بیتوته,فال حافظ شیرازی بیتوته

کلمات کلیدی

گروه خونی ab

گروه خونی Ab ,گروه خونی Ab+ برای ازدواج,گروه خونی Ab منفی,گروه خونی Ab مثبت چه بخورند,گروه خونی A مثبت,گروه خونی Ab+رژیم غذایی,گروه خونی Ab منفی برای ازدواج

گروه خونی Ab , گروه خونی Ab+ برای ازدواج , گروه خونی Ab منفی , گروه خونی Ab مثبت چه بخورند

توضیحاتی در مورد گروه خونی Ab

ویژگی اساسی این گروه این است که گروه خونی AB در میان چهار گروه خونی، کمیاب ترین نوع است. بنابر تحقیقی در ژاپن، افراد گروه خونی AB معمولاً در شمار پیشگویان، رمالان، ساحران، غیب گویان، درمانگران با دعا و واسطه های احضار ارواح هستند. در واقع این حرفه ها دو برابر هر گروه خونی دیگر، در بین گروه خونی AB است.در این مطلب از سایت جسارت در مورد گروه خونی Ab صحبت میکنیم امیدواریم مورد توجه قرار بگیرد.

طبع گروه خونی Ab چیست

تاریخچه این گروه خونی نشان می دهد که این گروه خونی شاید بیش از هزار سال نیست که پیدا شده است و فقط ۲ الی ۵ درصد از جمعیت کل جهان دارای این گروه خونی می باشند. گروه خونی AB با طبع صفرا در طب سنتی مطابقت دارد و معادل عنصر آتش می باشد. شناخت آنها کمی دشوار است، زیرا خصوصیات اخلاقی آنها تلفیقی از سایر گروههای خونی است. به این گروه، گروه دریافت کننده عمومی هم می گویند، زیرا می تواند از هر 3 گروه خونی خون دریافت کند، اما فقط می تواند به گروه خونی خود خون اهدا کند. بدن دارندگان گروه خونی AB با جهان مدرن بسیار سازگار است. از خواص این گروه همراه شدن خواص گروه خونی A و گروه خونی B با هم است.

سابقه گروه خونی Ab

گروه خون AB کمتر از هزار سال سابقه دارد و بصو‌رت کمیاب (شامل 2 تا 5 درصد جمعیت جهان) و از نظر بیولوژیکی بسیار پیچیده است. این گروه خونی براحتی در میان سایر گروهها جای نمی‌گیرد. تلفیق پاد‌گنهای سازنده گروه خونی AB گاه شبیه گروه خون A و گاه همچون گروه B است و گاه همچون گروه خونی آسمانی و کاملاً بیگانه مخلوطی از هر دو نوع. براساس شرایط گاهی نیز تلفیق کیفیت آن می‌تواند مثبت و یا منفی باشد به این جهت رژیم غذایی گروه AB نیاز به توجه کامل به لیست غذاها و آشنایی با عادات غذایی هر دو گروه خونی A و B دارد تا بتوان به نتیجه مطلو‌بتری دست یافت. وی افزود: به طور کلی اکثر مواد غذایی که برای گروههای خونی A و B مناسب نیست برای گروه خونی AB نیز مطلوب نمی باشد هر چند موارد استثنایی نیز وجود دارد.

خلق و خوی گروه خونی Ab چیست

از آنجایی که این گروه خونی جنبه هایی از گروه خونی A و گروه خونی B را دارد، دارای حساسیتهای گروه خونی A و تواناییهای سازمانی گروه خونی B هستند. افراد با گروه خونی AB دارای خلق و خوی ضد و نقیضی بوده و به راحتی نمی توان آنها را شناخت. آنها مخلوطی از تضادها هستند، خجالتی در مقابل بعضی ها، بی باک و گستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا، گاهی بسیار آرام و خونسرد به نظر می رسند. متکلف و ظاهرنما، اما در عین حال مرموز و غیرقابل پیش بینی هستند. در پیدا کردن مشکلات و دور زدن آنها توانا هستند. به آسانی خسته می شوند. آنها می توانند اجتماعی و مطمئن یا خجالتی و کمرو باشند. در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند. علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند.

رشته افراد دارای گروه خونی Ab چیست

رشته ای که افراد این نوع گروه خونی به ندرت از سر می گذرانند، حسابداری است. بهتر است هر شغلی که نیاز به استفاده یا نظارت بر پول دارد به عهده فرد دیگری گذارده شود. هر کاری که با امور بانکی یا خدمات مالی سر و کار دارد برای افراد گروه خونی AB مناسب نیست، زیرا پول آنان را سر در گم می کند. این حالت به دلیل نادرستی ایشان نیست، بلکه در تصمیم گیری مشکل دارند، لذا نمی دانند چگونه پول را خرج کنند.این مشکل به استعداد فوق العاده ای مربوط می شود که شخص گروه خونی AB برای سنجش و تجزیه و تحلیل منطقی امور دارد. وقتی فردی بیش از حد منطقی باشد، چه روی می دهد؟ آنها توان درک آرا و نظرات زیادی را دارند و سخت تصمیم می گیرند. افراد گروه خونی AB توان آن را دارند که هرگاه با گزینشی روبرو شوند برای هر راه حلی دلیل بیاورند، اما قدرت انتخاب مابین آنها را ندارند، شاید بدین دلیل که ایشان به خوبی می فهمند انتخاب کردن صرفاً عملی ذهنی و غیر عقلانی است که ارتباط اندکی با روند منطقی دارد که از نظر آنها بسیار با ارزش شمرده می شود. این حالت آنها را زمین گیر و درمانده می کند. آنچه فرد گروه خونی AB نیاز دارد، قرار گرفتن در موقعیتی است تا برای شخصی که خوب تصمیم می گیرد سازماندهی و هماهنگی وظایف کند که در نتیجه تیمی شکست ناپذیر می سازند.

  • رحیم رحیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی